Yksilöohjaus

Tarjoamme noin 11-16 -vuotiaille nuorille yksilöllistä tukea mielen hyvinvoinnin edistämiseen ja pohdintaan. Yksilötapaamisia on tarjolla 1-5 kertaa ja tapaamisilla käsitellään nuoren valitsemia aiheita.

Yksilöohjaus on maksutonta, eikä tapaamisilta tehdä kirjauksia. Yksilöohjaukseen pääsee mukaan ottamalla yhteyttä koordinaattoriin. Yhteyttä voi ottaa vanhempi, nuori itse tai ammattilainen nuoren suostumuksella.

Tapaamiset voidaan järjestää nuoren toiveiden mukaan esimerkiksi koiran kanssa ulkoillen, hevostallilla tai MLL:n Kouvolan piiritoimistolla koiran läsnäollessa.

Yksilöohjaus on osa Eläimet ja luonto nuoren mielen hyvinvoinnin vahvistajana -hanketta (2024-2026).

Paikkoja on vapaana yksilöohjaukseen!

Ota yhteyttä

Hannaleena Ahtiainen koordinaattori 050 313 1194 (myös wa) hannaleena.ahtiainen@mll.fi sc: mllhannaleena