Nuorille

Nuorten erovertaisryhmät ovat tarkoitettu nuorille, joiden vanhemmat ovat eronneet. Vanhempien erosta on voinut kulua lyhyempi tai jo pidempikin aika, mutta vähimmaisaika erosta on noin 6kk.

Ryhmissä jutellaan teemoista jotka nousevat ryhmässä esille, kuten vanhempien ero, tunteet ja oma mielen hyvinvointi. Aiheita käsitellään toiminnallisten tehtävien ja menetelmien kautta piirtämällä, kirjoittamalla tai tarinoiden avulla. Nuoret pääsevät pohtimaan miten eroa voisi käsitellä itselle mieluisella tavalla, kuten taiteen tai musiikin kautta.

Tulevat ryhmät:

Nuorten kesäleiri 1, 17.-19.6.2024

TÄYNNÄ!

Maksuton kesäleiri Kouvolassa talliympäristössä 11-15 -vuotialle nuorille, joiden vanhemmat ovat eronneet. Leirillä teemme toiminnallisia talliaskareita, hoidamme hevosia sekä pysähdymme mielen hyvinvoinnin ja tunne-elämän äärelle. Tarjolla on välipala, lisäksi jokainen ottaa oman lounasevään mukaan.

Leiripäivien ohjaajina toimii MLL:n Kaakkois-Suomen piirin koordinaattorit, joilla on lisäkoulutusta eläinavusteiseen työskentelyyn.

Kouvolan ratsastuskeskus, Ravilankaari 8, Kouvola 17.-19.6.2024 kello 10-14.

Nuorten kesäleiri 2, 31.7.-2.8.2024

Kouvolan ratsastuskeskus, Ravilankaari 8, Kouvola 17.-19.6.2024 kello 10-14.

Ilmoittautumiset 30.6. mennessä:

Riina Sommarberg